همین ابتدا بگم چک و چونه رو اجاره ک پول پیش نزنید
مقطوع هست هم پیش هم اجاره وگرنه نمی دادم کلا
واحد شخصی هست و خودم داخلش سا کن هستم ،
بهترین و منظم ترین ساختمان شهرک هست که تا متری 2 تومن هم گرونتر فروخته شده نسبت به باقی بلوک های شهرک بنا به ساختار و مخارجی که شده و مدیریت خوبش
میتونید تحقیق کنید
لاندری
پارکینگ انباری
کف سرامیک
گرمایش پکیج _ سرمایش کولر ابی
سرویس ایرانی و فرنگی جداگانه
نور خوب ، کم تردد و ساختمانی ساکت و پر آرامش
بنده هم بنا به دلایل شخصی دارم میدم رهن و اجاره
ساعت تماس لطفا فقط 10 صبح الی 13 ____ و 17 الی 21
به غیره پاسخگو نیستم.
بازدید نیز فقط روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از 16 الی 18 در خدمتم و به غیر ازواین ساعات بازدید نمیدم
تخیلیه هم دست خودمه ولی تو مرداد ماه نیست جابجایی دارم نه زودتر
تشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.