با سلام
1150 متر باغ انگوری واقع در روستای قلعه آقا حمید(قلعه حاجیا). ب زبون محلیا میشه پشت باغا یا باغا بالا.
5 کرت انگور در قسمت بالای باغ و باقی انواع درختان گردو،بادوم،زردآلو،سیب،البالو و… که امسال دیگه فکر کنم ب بار بشینن.
وضعیت آب:آب فصلی(3 بار در سال هر نوبت 4 ساعت.توجه داشته باشین ک آب دائم و هفتگی نداره در صورت نیاز ب آب بیشتر میتونین چاه بزنین تو عمق 15 الی 20 متر میرسه ب آب.
یک استخر 2در3 هم بالای باغ داریم ک لوله کشی آب قطره ای کرده بودیم ک الان لوله ها از بین رفتن دیگه.
فاصله تا روستا 2 دقیقه و فاصله تا آستانه 5 دقیقه.
جاده شن ریزی شده تا سر باغ.
بنده ساکن اراک هستم و وقت و شرایط رسیدگی ب باغ رو ندارم بخاطر همینه باغ یکم از دست افتاده و نیاز ب رسیدگی داره.
قیمت توافقی هر عزیزی خواست باهاش راه میام.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.