با سلام و خسته نباشید
یک باب منزل 70 متری اپارتمانی کلا 3 طبقه هست طبقه همکف خونه باسازی شده همه چیزش.نو شده
کف سرامیک
درب ورودی ضد سرقت
سینک
ام دی اف ها
شیر ها
گاز رومیزی
هود
ایفون
نقاشی
برقکشی ها
هرچیزی که فکر کنید نو کردم
خونه رو برای خودم باسازی کردم
به دلیل برداشتن کار میفروشم.
هاشیه کوچه 15 متری جایی پارک فراوان
مدارکم کامل قولنامه پشت در پشت شسته روفته
سوالی بود در خدمت هستم. با مشتری واقعی کنار میام نه تخفیف نوجومی در حد شرع عرف
برای شیرینی معامله.
منزل فوق داخل وحید 15
2تا مورد دیگم دارم داخل همون محدوده و همکف هست باسازی شده
(یاعلی)
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.