دوستان توجه کنید: این واحد رو دفتر املاک ما 2 سال پیش جهت ساخت مشارکت دادیم به سازنده، و سازنده جوازش رو هم گرفته و تو همین چند وقته آماده تخریب هستش و مالکهای زمین ساختمان رو هم تخلیه کردن و رفتن،منتها یکی از مالکهای زمین میخواد واحدش رو بفروشه و هرکس هم که بخره سند 6دانگ میخوره به نامش(توجه کنید که شما از خود مالک زمین خرید میکنید و سند 6 دانگ هم میخوره به نامتون و میشین جزو یکی از مالهای پروژه)
96 متر
2 خوابه
پارکینگ/انباری/آسانسور دارد
بالکن دارد
نوساز فول امکانات
جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.