عرض سلام وادب.
مغازه عطاری با تمامی اجناس،وسایل واگذار میگردد.
زحمت مغازه رو من کشیدم کاسبی کردنش باشما.
مغازه سابقه 11سال بدون سابقه تخلف است.
دارم از مشهد میرم وگرنه به هیچ عنوان این مغازه رو واگذار نمی کردم.عکس ها مشخصه.رهن مغازه 70ملیون واجاره 18ملیون.
مغازه در بولوار اندیشه قاسم آباد هستش،مغازه با تمام اجناس واگذار میشه سوال نکنید که مغازه روخالی میکنید. توضیحات رو کامل دادم فکراتونو بکنید وبعدتماس بگیرید.
با کاسب واقعی کنار میام.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.