سلام دوستان بهترین مجتمع آپارتمانی صد دستگاه از نظر ساخت و همسایگان همه صاحب ملک هستند از نظر فرهنگی و دارای دوخواب و حال بزرگ تازه کل خونه بهترین کاغذ دیواری استفاده کردم کابینت و آبگرمکن و کمد دیواری و هود وپمب وانباری و بالکن ومنبع آب و آیفون تصویری وکل مجتمع دارای دوربین مداربسته و نگهبان می باشد پارکینگ ندارد ولی جای پارک موجود هست خودم صاحب ملک هستم معاوضه ندارم اول خوب مطالعه کنید بعد تماس بگیرید با تشکر از سایت محترم دیوار
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.