با سلام یک دستگاه آپارتمان 4طبقه هر طبقه دو واحد طبقه سوم آپارتمان بازسازی شده برای زندگی کردم بازسازی کردم به دلایلی می خوام بفروشم تمام وسایل ها نو نو گاز و هود و کابینت شیرآلات تمام کاشی سرامیک ها سرویس و حمام عوض شده خلاصه انگار نوساز نو ساز ساختمان دو کله هست ویو ابدی همسایه های واقعا عالی و محترم یکسال در رهن خودم می خوام باش برای سرمایه گذاری عالیه همه چیز هم فول داره آسانسور پارکینگ انباری سند تک برگ 600میلیون هم وام داره که اگه خواست بهش میدم نخواست تسویه میکنیم فقط تماس خواهشن برای وقت همدیگر ارزش قایل شویم و مالک هستم فقط خریدار تماس بگیرید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.