اتوبان آقابابایی شهرک میلاد
برج میلاد 4
طبقه 11
مشرف ندارد که این مورد در واحدهای جنوبی اطشاران خیلی کم است.
سرمایش و گرمایش چیلر
آنتن و ماهواره مرکزی دارد.
مجتمع ژنراتور برای موارد بی برقی دارد .
پارکینگ بزرگ و اختصاصی بدون خودروی مجاور که هر ماشینی راحت توش پارک میشه بعلاوه موتور و دوچرخه
انباری در مسیر پارکینگ واحد تا آسانسور
کابینت، کمدها، شیرآلات و ... همگی سالم.
دو اتاق خواب و سالن رو به جنوب
یک اتاق خواب رو به شرق
پر از نور طبیعی
هیچ وام یا بدهی معوق ندارد.
**فقط نقدی معامله میکنم و خودرو و ملک بر نمیدارم. **
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.