عرض سلام و وقت بخیر
واحد 72 متری دو خواب
طبقه 4 به همراه آسانسور و پارکینگ
بالکن دارد
گاز رومیزی، هود، کابینت، ام دی اف، توالت فرنگی
واحد از سال ساخت تا پارسال خالی بوده و تقریبا نو میباشد و بدون خرج
تعریف نیاز نیست فقط یکسال مستاجر نشسته تا آخر تیرماه هم قرارداد تمومه.
درب ورودی واحد دارای حفاظ میباشد
درب های پارکینگ همگی در حود یکماه میباشد که تبدیل به کرکره برقی شده
کل سقف ایزوگام بندی شده در حدود دوهفته پیش
قطعات آسانسور هم به تازگی تعویض و نو شده
بنده مدیر ساختمان هستم و مالک آقای رضایی ساکن تهران
درصورت بازدید و پسندیده شدن، مالک بابت قرارداد تشریف میارن
باتشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.