کل ملک 3 طبقه س ،که واحد مورد نظر طبقه سوم هستش،طبقه سوم نوسازه و کلید نخورده ،البته که آسانسور و پارکینگ نداره،
پکیج و رادیات داره ،سرویس ایرانی و فرنگی داره
گاز رومیزی و هود داره ،کابینت بندی کامل داره ،خلاصه که واحد خوب و خوش نقشه ایه،
موقفیت ملک هم سپیده جنوبی ،یکی از کوچه های 8 متری و خوبشه ..
⛔️خانواده های 2 یا 3 نفره لطفا تماس بگیرن⛔️
با تشکر ،
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.