با عرض سلام خدمت همشهریان گرامی فروش آپارتمان نوسازیکسال ساخت طبقه دوم از ساختمانی دوطبقه ورودی مجزا مکلی هستش کنتور آب و گاز و برق وصل میباشد کمسیون دهیاری پرداخت شده پایانکار هم گرفته شده لوله کشی گاز زیر کار مصالح درجه 1 کار شده شخصی ساز هستش بازاری کار نشده هود و سینک و گاز برند درسا کابینت درجه 1 درو پنجره کلا آلومینیوم سنتی کارشده لوستر و نورپردازی سقف درجه1 پشت بام اختصاصی بالا هس طبقه پایین هیچ چیزی رو پشت بام ندارن نه کولر نه منبع بدون مزاحمت کوچه بن بست کلا 6تا خونه تو کوچه هستش لوکیشن خ مخابرات فرعی ششم قابل رهن تا 250تومن الان مستاجره داخلش هس تخلیه فوری در صورت نیاز تماس در خدمتم خودم مالک هستم یا علی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.