باسلام
واحد فوق شخصی می باشد،هیچ عجله ای هم ندارم برا فروش
تک واحد با پارکینگ و انباری،واحد سرتاسر نور،و بهترین نقشه،شخصی ساز هستش ،
نما سنگ،پله ها بسیار کم شیب هستند با همسایگان عالی ،ومحترم،واحد فوق الان دست مستاجر هستش،تا خرداد سال آینده 400پیش 8تومان اجاره
هیچ وامی هم نگرفتم وام اولی،لطفا با دلال معامله نمیکنم،پس خواهشاً زنگ نزن الکی،فقط به مصرف کننده ،قیمت که زدم قیمت روز هستش،
واحد نزدیک مترو مهدیه و نزدیک بیمارستان و نانوایی و سوپری،کوچه عریض 10متری
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.