سلام و عرض ادب
یک آپارتمان بسیار تمیز در مرکز شهر از آپارتمان های آفرینش نزدیک خیابان امام
.
دسترسی آسان به مرکز خرید و بازار
.
مجتمع بسیار تمیز با سرایداری دائم و مشاعات بسیار تمیز
طبقه 4 بدون مزاحم از طبقه بالا
.
116 متر زیربنا با 2 خواب بزرگ با کمد دیواری
آسانسور بزرگ و عالی
.
آشپزخانه و حال بزرگ
سرویس ایرانی و فرنگی
.
✴️لطفا جهت کنجکاوی تماس نگیرید اگه خریدار هستین به وقت همدیگه احترام بذاریم
______________
با تشکر
محسن ایران نژاد
مشاور املاک شما
______________
مشاورین املاک اسدی
خیابان امام نبش کوچه 10
______________
برای دیدن ملک مورد نظر خودتون با قیمت مناسب با من در تماس باشید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.