سلام.واحد خام در گلبهار طبقه سوم رو به آفتاب فقط پکیج گذاشتیم شیرآلات و کابینت رو نزدیم چون کسی که استفاده می کنه با سلیقه خودش انتخاب کنه بهتره . آسانسور دارد ولی فعال نیست پارکینگ داره ولی ما نگرفتیم خواسته باشید میتونید هزینشو پرداخت کنید و بگیرید مدرسه و ایستگاه اتوبوس نزدیک هست مرکز خرید کنار مجتمع هست موقعیتش عالیه بقیه توضیحات رو خواستید تماس بگیرید کامل توضیح بدم خدمتتون برای شروع خانه دار شدن موقعیت بسیار خوبیه .....یا علی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.