با پول یه مسکن مهر یک خوابه صاحب شخصی ساز دوخوابه میشید،اگر مثل مسکن مهر متراژ پارکینگ وحیاط و مشاعات تو سندش میومد،بالای 90متر میشد،متراژ مفید 62متر تو سند،نقشه ساختش جوریه که انگار 80متره،هال 27متر،اتاق خواب12متری،اتاق خواب 8متری،آشپزخانه 8متر،توالت و ورودی و حمام 7متر
جنوبی،حیاط پشت،پنجره ها روبه حیاط
پارکینگ،انباری،کولرگازی،درب حجاب،کاغذدیواری،کناف کاری و نورپردازی،
کابینت نو،یکی از اتاقها کمد لباس و کمد رختخواب جداگانه دارد،
لوستر ایرانی داره
400میلیون رهن از مستاجر گرفتم تا 6ماه قرارداد داره،بعد از 6ماه 400رو پرداخت کنن به مستاجر
220میلیون وام بنیاد شهید داره،ماهی 2600
اگر هم بخوان تسویه میکنم،سندش آزاد بشه
حدود 600میلیون از کل مبلغ 4700کم میشه،یعنی الان 4100 پرداخت میکنید،400میلیون 6ماه بعد،200میلیون هم ماهی 2600قسطی
مستاجر تا اتمام قرارداد بیرون نمیره،
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.