با عرض سلام و احترام . خودم مالکم و لطفا بنگاهی و دلال تماس نگیره ، یک واحد آپارتمان 115 متری در شهرری خیابان صابونیان. انباری و پارکینگ دارد. آسانسور ندارد.طبقه چهارم. دو واحدی هست. همسایه های بسیار محترم و لوکیشن بسیار عالی. زیر قیمت آپارتمانهای مشابه شهرری گذاشتم. سند تک برگ دارد. دوتا بالکن و دوخواب می باشد. کولر و آبگرمکن دارد. کف پارکت. بازسازی کامل شده.جلوی ساختمان رو به پارک و جای پارک خودرو بسیار عالی برای مهمان ها. و دسترسی سریع به همه امکانات شهری. با تشکر از سایت دیوار
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.