خونه طبقه 4 و رو به آفتاب هست
طبقه 4 از لحاظ سکوت و آرامش بهترینه
قطعه بسیار همسایه های خوب،تمیز و قانونمندی داره
فول امکانات(پکیج، رادیاتور،لوستر، کولر، پرده
کمد دیواری، گاز و هود مارک، اتاقها کمد و تخت خواب داره ، جاکفشی بزرگ، بازسازی شده و ابزار خورده
رنگ آمیزی مدرن، همه چی نو شده، واقعا تمیزه و قیمتای الان همون وسایلش بیشتر نمیشه
انباری بزرگ قفسه شده و مرتب
میخام خونه ی بزرگتر بگیرم و گرنه کاملا از زندگی در این مکان راضی هستیم!!!
ساعات بازدید بین 5 تا 7 عصر با هماهنگی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.