باسلام مالک هستم
آپارتمان نوساز همه چی تکمیل چیزی کم کسری بود با هزینه خودم گذاشته میشه
کف کاملا سرامیک
طبقه اول
آب مشترک
کل طبقه 3هر طبقه یک واحد بیشتر نیست کاملا مجزا
حیاط کوچک پاین ساختمان
به همه چی امکانات سر نبش نزدیک می باشد
حد فاصله تا مشهد 15دقیقه
تا بزرگراه 5دقیقه
اول منزل آباد بهترین موقعیت اول کوچه
پارکینگ ندارد
قیمت عالی زدم چون فروشنده واقعی هستم
سوالی بود درخدمتم
تخفیف پای معامله
مستاجر دارد درصورت پسند تخلیه انجام می شود ...رهن کامل هست دست آشنایی اگه دوست داشتید میتونید مستاجر بمونه ...
اب مشترک
برق گاز جدا
یاحق...
مشهد نیستم سمت شمال هستم درصورت پسند خواهم آمد یاحق .....
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.