سلام و عرض ادب
4 طبقه ساختمان 250 متری
هر طبقه با ورودی مجزا
.
مناسب رستوران، کافه، آرایشگاه، مرکز زیبایی و پوست و....
طبقه 4 اجاره رفته برای آرایشگاه
.
با دید بسیار عالی
پارکینگ بسیار عالی
.
✴️لطفا جهت کنجکاوی تماس نگیرید اگر مایل به اجاره هستین بنده در خدمت شما هستم
______________
با تشکر
محسن ایران نژاد
مشاور املاک شما
______________
مشاورین املاک اسدی
خیابان امام نبش کوچه 10
______________
برای دیدن ملک مورد نظر خودتون با قیمت مناسب با من در تماس باشید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.