باسلام
بنده یه واحداداری رو اجاره کردم وفقط یه اتاق ازدواتاق موجوددراین واحدرو نیازدارم
واحدهمونطورک درعکس میبینیدبسیارتمیزمیباشد وتاساعت اداری مورداستفاده بنده میباشدوبعدازساعت اداری کسی ک تمایل ب شراکت دراجاره این واحدرا داردمیتواندبجزاتاق مختص بخودش بعدازساعت اداری تمام واحداستفاده کند
اقایانی ک تمایل ب شراکت دراجاره این اتاق ازواحداداری را دارندتماس بگیرند
این واحداداری درخیابان ایت الله کاشانی ،ساختمان ارمیتامیباشدوبرای دفتروکالت و...عالی میباشد
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.