مورداجاره طبقه بالا هست در یکی منزل دوطبقه واقع دربلوارایت الله کاشانی طبقه حدود90 مترهست
اجاره فقط به دونفرخانم واقا
کم رفت وامدو کم سروصداباشن
به مجرد اجاره داده نمیشه دوستان
درمرحله اول آرامش مادرما مدنظر هست
طبقه پایین مادرماهستن اجاره محل درامد ایشون هست و امکان تبدیلش رو نداریم
راه ورودی مشترک هست
جای پارک موتور داخل منزل هست
ماشین بیرون پشت درب منزل جای پارک هست
بالکن یابهارخواب بزرگ داره
برق وتلفن جدا هست
اب وگاز مشترک که نفراتی حساب میشه
انباری بزرگ داره بسیارنورگیرهست
به خیابون اصلی کمترازده قدم راه هست
همه امکانات رفاهی نزدیک هست
جهت بازدید هماهنگ بفرمایید
لطفا چت دیوار پیام بدید اگر شروط:بالا براتون امکان پذیر هست تاشماره تماس بدم خدمتتون
اتباع عزیز پیام ندید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.