باسلام
بنده چون شغل دولتی قبول شدم میخام مغازم روجمع کن .تقریبا یک ساله که سوپرمارکت توش بوده
دوستان دقت کنید که مغازه جاروکش تحویل داده میشه .هیچ جنسی داخلش نیست .فقط مغازه خالی کرایه داده میشه.
برای شخصی
که بخاد سوپرمارکت بزنه عالیه.
سایه بان هم داره .
رهن 25 تومن .کرایه 7تومان
اب وبرق وگازهم داره
مغازه توی محله جهادگران هستش.
واقعیت اینه که چون یکی ازفامیلامون خیلی خواهان کرایه کردنش بود ولی من به دلایلی به فامیل جماعت نمیدمش براهمین ادرسشو حدودی گفتم
خلاصه درخدمتیم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.