لطفا تا آخر بخوانید و سپس تماس یا پیام بزارین
آسانسور دارد
املاکی های عزیز تماس نگیرین و آگهی نکنین
7 تیر تخلیه و بازدید میتونیم داشته باشیم
پارکینگ ندارد ولی نفر قبلی با همسایه ای که داره صحبت کرد تونست پارک کنه اما پارکینگ نداره سندی
بازسازی شده
همسایه ها همه عالی و ساختمان امن امن هست
خودم مستاجر هستم جای دیگه و اصلا مزاحم صاحبخانه نیستم همچین انتظاری هم دارم که کرایه نه عقب بیوفته
و تعمیر نگهداری لوازم داخل منزل بامن تماس نگیرین خودتون استفاده میکنین و خودتون تعمیر کنین و تو قرار داد نوشته خواهد شد همه چیز سالم تحویل میدم و سالم تحویل میگیرم
دنبال آدم خوب هستم که مزاحم همسایه ها و من نباشه
میخام کلید دادم سال دیگه بیام برای کلید گرفتن دوطرف مزاحم نباشن اگر خانواده هستین باید سکوت و رعایت همسایه هارو کنین لطفا رک حرف میزنم که صادقانه بریم جلو
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.