سلام دوستان فرا رسیدن ایام سوگواری سرورسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تسلیت می گویم دوستان دراین ماه محرم ازاول هم مخالف بودم الان هم میگم اونیکه عاشق بزن وبکوب هست انتخاب نکند ممنوع کی ها عاشق جنگل ودشت رودخانه هستن پس همه دریک جا کلبه دوتا باقیمت جداگانه از کلبه خیالت راحت باشه مخصوصاً ازتمیزی هدف من جلب رضایت شمادوستانه دراین کلبه ورود دوست پسرودختر ممنوع ورود حیوان خانگی ممنوع خوردن مشروب ممنوع پس دراین کلبه اجاره ای خیالت ازهمه نظرراحت باشه کلبه ای داررم در دل جنگل های هیرکانی رو به جنگل و رودخانه ودشت این کلبه دارای دوتااتاق بالاوپایین اتاق پایین آشپزخانه وسرویس بهداشتی باتوالت فرنگی سیار اتاق بالا یک اتاق12متری بااسپلیت وبخاری گازی ویک تراس12متری باویوی بسیارزیباودلنشین فاصله کلبه تاجاهای دیدنی چقدره تاسدلفور25دقیقه تاآبشار ها30دقیقه تاآبگرم 25دقیقه تاسوپرمارکت نانوایی امام زاده کمتراز10دقیقه باماشین اگرکلبه موردپسندشماشده خواهشن ازآوردن حیوانات خانگی جداخوداری کنیدتاماشرمنده شماعزیزان نشویم پس به کلبه جنگلی ماسربزنید به امیددیدارشما عزیزان
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.