54 متر خوش نقشه و جنوبی ، نور گیر خطی از جنوب هستش.
بالکن داره که من پنجره دو جداره زدم
آسانسور داره و مشاعات تا سقف سرامیک
دوستان این خونه شخصی ساز هست و خود سازنده هم ساکن هست.
همسایگان بسیار آرام و ساکت و محترم
خونه خیلی با برکتی هست اگه جام کوچیک نبود نمیفروختمش.
انباری داره ولی سندی نیست.
با هماهنگی همسایه ها ماشین تو حیاط پارک میکنیم. اگه نخواستید سر کوچه پارکینگ عمومی هست که میتونید ماشین بزارید. پارکینگ موتور داره
لوله کشی پکیج داره ولی من نصب نکردم و از آبگرمکن استفاده میکنم. سرمایش هم کولر آبی.
مبارک هر کس که میخره و ان شالله پر برکت باشه براش. تو محدوده با اسانسور زیر 130 تومن پیدا نیست.
آدرس خ ری بعد از پل سمت چپ کوچه یوسف آبادی کوچه جمشیدپور بن بست عزیزاله خیاط
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.