سلام باغ نزدیک کرمانشاه واقع در دهکده گلستان
دیوار کشی شده و درب هم واسش گذاشتم
چاه آب با مجوز هم داره و اکنون در حال استفاده می باشد
یه تانکر بزرگم داخل زمینش گذاشتم اگه خواستین میتونین بردارید بزارید دم در یا هرکجا خواستید
قابل نقد و نسیه هم هستم و آماده معامله کنیم با ماشین و هرچه بکارم بیاد معامله میکنم
ادرس هم بیاید روبیکا هم فیلم باغ و دارم و هم ادرسو تقدیم کنم300متره
دوسه تا درخت سیب هم توش هست
باغ دنج و جای ارومیه قیمتشم می سازم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.