خریدار فیش مسکن ملی
بنده یک مقدار طلا با ی ماشین ساینا دارم میخوام یا بفروشم ی خونه بگیرم یا معاوضه کنم اگه فیش مسکن ملی باشه از نفر اول یعنی مالک اصلی
قیمت مناسب ترجیحا فیش قنوات و اسلام اباد یا خونه زیر 2 ملیارد در حد 600_1700 سند دارد در روستا های نزدیک مثل مبارک اباد
هر کی موردی برای فروش داره چت دیوار پیام بده یا تماس بگیره
توجه کنید که خودم خریدارم فروشنده نیستم پیام ندین لطفا
خونه رو هم برای خودم میخوام املاکی نیستم
املاکی هم پیام نده لطفا
خدا خیرتون بده
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.