سلام
خانه سه سال پیش تا الان تخلیه هستش به علت فوت پدربزرگم برا همین بهش نرسیدیم یکی بهش برسه قابل سکونت از همه مهم تر به غیر از رمپ پارکینگ سه تا پیلوت بهتون میدن،دسترسی کامل به همه جا و مرکز شهر خوش جا هستی
مشخصات و عکس منزل گذاشتم
اتمام وررثه ها امضا کردن و وکالت دادن به مادرم یعنی مشکل اینکه کسی بگه نه نمی فروشم را ندارید
همه عکسا ها گویا هستن نیاز به توضیح بنده نیست
به خریدار واقعی تخفیف خوب میدم حتما نگران نباشید
آدرس منزل :
خیابان بیسیم خیابان پارس بن بست شهید زارعی پلاک 10
مشخصات و متراژ گذاشتم تو عکس مشخص
176ولی مفید 166
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.