خانه ویلایی دوخواب با بحر 6متر،جنوبی وماشین رو میباشد، آب گاز وبرق کنتور دارد،طبقه بالا یک اتاق 10 متری درست کردم، الباقی گلخانه بوده که البته پشت بام دولا قیرگونی و دولا ایزوگام شده از لحاظ نم ورطوبت خیالتون راحت والان موزائیک میباشدو الان درحال حاضر گلخانه بدون استفاده مانده که البته نیاز به یک نایلون دارد، آلاچیق دارد خانه باز سازی شده ، دو خواب است،برای طبق بالا آب وگاز وبرق و فاضلاب کشیدم، جهت هماهنگی برای بازدید ویا سوالی از ساعت 10 صبح الی 9 شب تماس بگیرید ،معمولا پیام وچت نگاه نمیکنم، باتشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.