خانه دو طبقه پایین اجاره داده میشه زیر زمین نیست !
ویلایی و طبقه همکف ولی زیر زمین نیست و چهار پله به بالا میخوره دارای بالکن
- تک خواب -
موکت بندی شده
- کابینت دار
- کولر آبی
کمد دیواری اتاق ک کاملا نو یک ساله زده شده
در بهترین و ساکت ترین و امن ترین منطقه آبیک یعنی شهرداری/ مبارزان و دارای دسترسی راحت به مغازه های ضروری !
با همسایه های قدیمی و خوب
پارکینگ نداره
- بالکن دار -
70 متری
و مشترک حیاط
❗️ این آگهی شخصیه از جانب بنگاه نیست
اما آماده همکاری با بنگاه ها هستیم❗️
همین اطلاعات ❗️
بدون پارکینگ !
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.