سلام عرض ادب دو طبقه پایین دو خواب بالا تک خواب خواب ها 23 متری هس راحت میشه دوخوابش کرد ما از اول ک ساختیم خودمون بودیم همین یه خواب استفاده کردیم زیر بنای دو طبق 150 متر هس راه پله تا سقف سرامیک متریال عالی کار شده از سال 96 ساختم خودمون هم داخلش بودیم کابینت mdfکاغذ دیواری کمد دیواری مرتب با کشو دروار همه چی مرتب نو طبقه پایین کابینت فلزی هس ولی همونم مرتب تر تمییز مهندسی ساز با مجوز کامل فقط چون نما نشده پایان کار نگرفتم بدون خلافی سند قولنامه ای دم در خونه جای دوتا ماشین داریم برا هر طبق یه ماشین هم در ماشین رو داره هم ساختمان کاملا مجزا ورودی جدا توضیحات کامل دادم دوستان اگر بازم سوالی بود در خدمتم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.