واحد 120 متری تک واحدی میباشد.
با راه پله های بزرگ و روشن و دلباز .پر از گلهای آپارتمانی.
ساختمان کلا چهار طبقه میباشد.
واحد طبقه سوم است.
چون داخلش زندگی نکردیم مثل کلید نخورده میباشد.
سرمایشی کلر آبی گرمایشی بخاری.
دارای تراس و انباری.
سقف کناف کاری شده.
کف سرامیک جدید.
تازه نقاشی و کاغذ دیواری شده.
شیر آلات نو میباشد.
کابینت ام دی اف.
پزیرایی بزرگ و غرق نور .
با همسایگان بسیار خوب.
مالک هستم.
واحد دو هفته ای بعد ار عقد قرار داد تخلیه میشود.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.