با سلام و عرض ادب و احترام...
رهن و اجاره منزل ویلایی طبقه دوم در اوایل 20 متری امام خمینی
√ورودی مستقل ...کنتورها مستقل√
√پارکینگ ندارد پارک خودرو جلو منزل ...کوچه امن√
✓دو خوابه با کمد...موکت...کابینت فلز✓
[[[حمام و سرویس مجزا]]]
#خوش نقشه و جنوبی#
(مالک محترم...قیمت مناسب)
&فقط به خانواده اجاره داده می شود&
«««دیدن برابر است با پسندیدن»»»
**مشاور ملکی و همراه شما...حیدری**
*مشاور املاک محسن خیابان سراج*
///با تشکر///
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.