با سلام و عرض ادب و احترام...
رهن و اجاره آپارتمان دو خوابه بازسازی شده طبقه دوم بدون آسانسور
///حیاط و پارکینگ مشاع می باشد با همسایگان محترم///
*دو خواب بزرگ یکیش دارای کمد دیواری*
**حمام و سرویس با هم هست**
@دارای تراس رو باز در آشپزخانه@
&کابینت ،ابگرمکن ،پرده نو می باشد &
///تخلیه فوری///
#مالک محترم و امکان تمدید قرارداد برای سالهای آینده#
✓مشاور ملکی و همراه شما: حیدری✓
«««با تشکرر»»»
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.