زمین 200 متره ولی 186 متر جواز ساخت داده البته پشتش کوهه که میتونید باغچه و مشاعات استفاده کنید ویو داره موقعیت عالی
جوازشم 3طبقه یه پیلوت داره که پرسیدم بری کمیسیون توافقات 4 طبقه اش میکنن خلاصه همچی شسته رفته
لطفا اگه املاکیا معرفی کردن برید مدارک ببینید بعد مقایسه کنید اکثرا دیگه جواز نمیدن چون من قدیم واگزاری بنیادو ریختم
هروقت خربداری بشه فرداش میتونید اقدام به ساخت و سند کنید به این شسته رفتگی خیلی کم هست محمود اباد
چسب اتوبان برایه سرمایه گزاریم عالیه
لوکیشن دقیقه اخر هفته ها اگه جواب ندادم میتونید برید ببینید فامیلیمم نوشتم رو دیوار رحمانی ام
معاوضه با ماشینم دارم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.