بنده نزدیک 7 تومن خودم سرمایه دارم یه شریک می خواهم برای کار آهن فروشی خودم تجربه کار تو آهن فروشی رو دارم و رشته تحصیلیم هم حسابداری هست. ولی سرمایم برای آهن فروشی کمه .حداقل 15 میلیارد دیگه لازمه دنبال یه شریک می گردم. صفر تا صد کار رو هم خودم انجام میدم. تو بازار هم تعدادی از آهن فروشا منو می شناسن و می تونم با اونها هم همکاری کنم. از اونجایی که خودم حسابدار هستم ماهانه گزارش های مالی منظم و مرتب به شریکم ارئه میدم. اگر پولی دارید و می خواهید یه سرمایه گذاری بی دغدغه داشته باشید من آهن فروشی رو پیشنهاد میدم. حاشیه سود آهن فروشی پایین ولی گردش مالی اون بالا هست فکر نمی کنم هیچ کاری به اندازه آهن فروشی سود داشته باشه. و پولی که بابت خرید آهن آلات مثل میلگرد و پروفیل پرداخت می کنی عین طلا به قیمت روز فروخته میشه وهمیشه رو بورسه.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.