310 متر سوله نیمه ساخته
برای کار خودم ساختم
فقط دربشو پارسال حدود 100 میلیون دادم درست کردن
اهنش سنگینه
دیوارا رو هم اجر گری کار کردم
بلوکه نیس که بخان سوراخش کنن
بساز بفروشی نیس که از سر و تهش زده باشم
چون برا کار خودم میخاستم همه چیو سعی کردم خوبشو کار کنم
ولی چون کاسبم و نقدینگیشو لازم دارم الان گزاشتم برا فروش
وگرنه کاملش میکردم
کوچه هم آسفالت شده
پشت سوله هم دارن میسازن
پایین تر از ملک هم ساخته شده
به دهیاری هم یه سری پرداختیا انجام شده
برا امتیازات اب و برق و گاز هم تو کوچه اومده و مشکلی نداره
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.