با سلام خدمت دوستان و همشریان عزیز لطفا قبل از تماس توضیحات رو مطالعه فرمایید
1_منزل فوق باامکانات کامل در طبقه اول میباشد بدون اسانسور یک واحد دربست میباشد
2_بدون پارکینگ میباشد اما محل کامل امن و مجهز به دوربین میباشد
3منزل فوق بصورت نظافت ومرتب تحویل داده میشود و همانطور تحویل گرفته میشود و در صورت عدم نظافت 200تومان دریافت میگردد
4_هرگونه اسیب به لوازم به منزل خسارت باید پرداخت شود
5_منزل فوق بصورت ساعتی_12ساعتی الی 24ساعتی نیز اجاره داده میشود
6_مدرک شناسایی نیز الزامی میباشد
7_اجاره قبل از ورود دریافت میگردد
8_نزدیک به سوپرمارکت نانوایی میوه فروشی و.... میباشد
9_قبلش تماس بگیرید هماهنگ کنید بیعانه واریزکنید
تشکر از عوامل دیوار
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.