آپارتمان نوساز مسکن ملی،از سال 1400 مبلغ 1 میلیارد واریزی داشتم که 300 میلیونش رو همین امروز واریز کردم که تا چند ماه دیگه تحویل داده میشه ،80 درصد پیشرفت پروژه بوده تا الان, رتبه 53 و فاز 1 هستم باامتیازش 2 میلیارد مقطوع میفروشم
شما تقریبا 500 تومن دیگه تو چند ماه آینده به حساب بنیاد مسکن واریز میکنید تا زمان تحویل
یه وام 500 تومنی هم داره که اقساطش بعد از 2 سال شروع میشه
در مجموع با وامش برای شما 3 تومن تموم میشه
لوکیشن خونه قائم 3 هستش میتونید برید ببینید، بسیار بسیار شیک و تمیز
صلح نامه و هرگونه ضمانت هم در خدمتم
تماس بگیرید توضیحات کامل رو میدم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.