سلام دوستان عزیز خونه دوطبقه سقف سبک می باشد طبقه پایین برای منه حیاط مشترک اگر حیاط مشترک باشد دوتا ماشین جادارد واگر جداشود ودیوار مابین کشیده شود دیگه پارکینگ ندارد سند ندارد ولی پیگر باشی میدن آب و برق مشترکه ولی آب و برق ر وی خونه نیست باید درخواست داد کسی که میخرد ولی آب و برق تا زمانی آب و برق جدید نگرفتید میتونی از آب و برق استفاده کرد طبقه بالا مطلق به کسی دیگر می باشد آدرس شهرک توحید کوچه نیاش چهار پشت مسجدا امام حسین
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.