خونه برای خودمه معامله کردم باید سریع بفروشمش
ساختش خوبه و جلوی خونه هم پارکه و مشاعاتش زیاده
انباری و تراس و کابینت و کمد دیواری داره
سه طبقه هستش و دو واحدی
خونه خوب و تمیزیه قیمت بالاتره ولی من چون پول لازم دارم این قیمت گذاشتم بره حالا بازم با مشتری راه میام
طبقه اول هستش و شما میتونید با مبلغ خیلی کمتری خریداری کنید
250 پول رهن و
430 تومن پول وام آماده روی سند هستش
قیمت آگهی + پول رهن + وام خونه
قیمت کل 3480
تو چت پیام بدید شماره بدم خدمتتون برای تماس
حتما بفرمایید شخصی هستین یا املاک
املاک مشتری داشتین پیام بدین وگرنه پیام ندین نمیخوام رو ملک کار کنین
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.