در بهترین و آرامترین مجتمع مسکونی مهر ( مجتمع خیام)
طبقه سوم ، بدون مشرف ، آفتاب مهمان همیشگی خانه شماست
با همسایگانی محترم و آرام و اکثرا مالک
پذیرایی پرده خور و خوش چیدمان
پمپ آب. کولر آبی ، آیفون تصویری، گرمایش پکیج و شوفاژ ، دوربین مداربسته در مجتمع ، انباری ، تراس ، آسانسور ، کمد دیواری ، کابینت ام دی اف ، پنجره دو جداره، نقاشی شده و تروتمیز ،
( دو متر راهرو ورودی ، واحد اضافه داره نسبت به سایر واحد های مسکن مهر که باعث میشه از جلوی درب ، ته پذیرایی دیده نشه و آسایش بیشتری خانواده داشته باشه)
املاک محترم جهت کار کردن روی ملک در خدمتیم، برای دریافت عکسهای بیشتر و فیلم واحد روبیکا پیام بدید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.