عزیزان من خودم مالکم
مغازه 48،5 متر و دوبره
داخل پروژه های ارتشه
دوسال هم هست که اجاره کافست و فعاله و خداروشکر درامد خوبی داره
رو به داخل پروژه هاست و هنوز به قیمت نرسیده
فرصت سرمایه گزاریه در اصل برای کسی که میخواد ملک رو نگه داره چون هم بخشای جنوبی پروژه های جدیدی داره به تحویل میرسه هم مردم بیشتری ساکن این مناطق شدن. سند هنوز نداره و هر وقت سند بخوره یه مبلغ خوبی میاد روی قیمت ملک ها
هم انباری داره و هم پارکینگ
اگر میخواید فعالیت مول سوپرمارکت یا رستوران و کافه داشته باشید براتون مناسبه و اگر بخواید صرفا نکه دارید هم تا سال اینده رشد خوبی داره
خودم به پولش برای کارم نیاز دارم زیر قیمت گزاشتم.
اگر ملک موقعیت اداری سمت مرکز شهر طرفای انقلاب یا کریمخان دارید تهاتر هم میکنم
هم املاک هم شخص با همین شماره تناس بگیرید در خدمتتون هستم.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.