باسلام
بنده چون ازمون اموزش وپرورش قبول شدم وقت رسیدگی ندارم
من این مغازرو تازه بازکردم .مشتریش روزبه روز داره بیشترمیشه.میخام مغازرو بفروشم .
به خدای احد وواحد قسم دلیل فروش مغازه این نیست که مشتریش کمه فقط چون که ازمون قبول شدم وکسی نیست به قول خودمون مشکه بژنه
واداره دوشغل برام سخته
من تازه قرارداد مغازرو تمدید کردم .حدود 11 ماه باصاحب ملک قرارداد دارم اجارشم نسبتا پایینه.
من این مغازرو به کسی میفروشم که همین شغل روادامه بده .چون من خیلیزحمت کشیدم تامشتری ثابت پیداکردم .الان وقت سوددهی مغازه شروع شده.
اگر میخاستم جنسارو خودم بفروشم خیلی راحت تربودم ومغازرو هم خواهان زیاد داره ولی من میخام یه کسی باشه که همین شغلو ادامه بده.
بامشتری سالم وغیرسیگاری تاجایی که باشه راه میام
اجناس مغازه شامل
سایه بان.یخچال درجه یک.ترازو .قفسه .جای میوه .وسایر چیزها
قیمتش هم توافقیه .حدود 170 تومنی میشه .
ببینید عزیزان این مبلغ برای یک شغل درامد زاوابرومند چیزی نیست .تاجای هم بتونم بامشتری واقعی راه میام.انشااله که هرچی خیره
اگرتماس جواب ندادم پیام بگزارین
باتشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.