شما با خرید این خونه در ساکت ترین جای بلوار قدس ارامش رو به خودتون و خانوادتون هدیه دادید
این خونه در مجتمع نگین هستش دارای نگهبانی 24ساعته هستش و زباله های شما راس ساعت 7بعداز ظهر توسط گروه نظافت از جلوی درب منزل شما جمع اوری میشه هر طبقه 3واحد
شما دومین ساکن این خونه میشید اولین ساکن این خونه خود ما هستیم
و در سالن پذیرایی یک کولرگازی30/0000وجود دار و همچنین TV وال و 3تا پکیج برای گرمایش
رو راست بهتون بگن شما با خرید این خونه نیازی به کوچکترین هزینه برای بازسازی ندارید
این خونه 1402به اتمام رسید و خود ما ساکن اول شدیم و خونه نو حساب میشه کلا4سال ساکن هستیم و دست کس دیگه ای نبود
فروشنده واقعی )
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.