دو طبقه مجزا.ورودی ها جدا.هر طبقه 120متر زیربنا .حال بزرگ 4تا قالی میخوره.تمام اسکلت.به مرحله خاک گچ رسیده . سفتکاری تموم شده.دیوار پشت بام 2متر بالا اومده .میشه طبقه سوم هم سقف سبک بزنی .میلان بزرگ .روبروی آپارتمان من پارک وفضای سبز هست خونه نیست موقعیت مکانی.بهترین موقعیت مسکن ملی هست.چون واسه خودم ساختم بسیار محکم وعالی ساختم.هردو واحد مال خودمه .پنجره ها بزرگ نور دهی عالی .نزدیک خیابان اصلی کمربندی.الان وامها شده هر طبقه 800میلیون بنده واسه هردو طبقه 600میلیون وام گرفتم 1میلیارد دیگه وام داره
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.