خونه موقعیتش عالیه وسط بازار و دسترسی عالی طبقه اول هست !!! این بلوک بادگیر داره طبق گفته همسایه خودمون ک زمان ساختش داخلش کار کرده از بقیه بهتر ساخته شده ! بازارچه نونوایی سوپری قصابی میوه فروشی مسجد و... همه دم ورودی مجتمع هستن!!!! همسابه ها اکثرا کارمند هستن و متشخص الحمدالله !!! الان دست مستاجره برا بازدید مشکلی نداره ! شیرالات دستشویی و ظرفشویی رو تازه عوض کردم اهرمی انداختم!! طبقه اول هم هست اسانسورم داره !! تخفیف جزیی پای معامله!! وام هم فک کنم حدود 15 یا 20 ازش مونده ک ماهی 300 هزارتومن قسطشه ک اصلا مبلغی نیست!! سند نداره خودتون بگیرید فعلا معامله قولنامه ای هست برگه واگذاریشو دارم
به این قیمت بگردین گیرتون نمیاد سوالات بی ربط معاوضه با فلان و.. نپرسید پولو کامل میخام پا معامله هستم خودم خاهشا چک و مهلت و فلان نخاید
بنگاهدار هم اشنا دارم فقط خودم معرفی میکنم!!!!!!
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.