یک باب مغازه واقع در خیابان امام نرسیده به 13 آبان تعمیرگاه نوروزی به.. صنف نقاشی یا کارشناسی رنگ خودرو به اجاره واگذار میشود مغازه برا پدر مرحومم هست که از شاگردی اونجا مشغول بودن قبل ایشونم مغازه دست نقاش بوده یعنی به عبارتی این مغازه حدود 100 سال سابقه نقاشی داره یه ماشین به راحتی داخل میشه کار کرد بیرون محوطه هم جاپارک داره مهتابی دیواری.کف و دیوار تا نصفه کاشی آب.. برق.. گاز .. تلفن... .قفسه رنگ... بالکن چوبی ادرس و لوکیشن دقیق مغازه چند ماهه به علت فوت پدرم بسته است چون ساکن تهرانم برای بازدید نمیتونم خدمت برسم مایل بودید تشریف ببرید مغازه و محیط کارو از نزدیک ببینید داخل مغازه هم از بیرون قابل رویت باز سوالی بود در خدمتم
مقداری از اجاره به پیش قابل تبدیل است
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.