با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران مغازه نو ساز هست به علت موقعیت مالی مجبور ب فروش هستم در سه طبقه با دو درب مجزا وپله جداگانه هر طبقه چهل متر مناسب هر نوع شغلی کلا 120متر می باشد با پیاده روی بزرگ در خیابان اصلی که یکشنبه بازار هم در آن خیابان هست تا دم مغازه لوله کشی آب شده وگاز داخل مغازه هم لوله کشیا شده ولی وصل نیست فقط نما مانده و سیصد تومن به شهرداری مانده که از مبلغ کسر میشه ونما هم کامل میشه تکمیل میشه مغازه دو طرف این مغازه ساخته شده و درحال افتتاح تمام توضیحات داد شد بازدید هم میتوانید هماهنگ کنید داخل خیابان همت رو به روی قاسم سلیمانی قواره چهارم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.