بنام خدا
سلام یک باب مغازه 18متری سند تک برگ و اماده
مفت مفت فقط و فقط 3500 دوستان توجه کنین همین حوالی ملک کوچکتر بدون سند گذاشتن بالای 5
خب تخفیف سر معامله میتونین فکر کنین و مغازه دار بشین با پول یه ماشین صاحب یک مغازه با سند ب اسم بشین ک فقط حدود 1ونیم وتم میدن ب سند برای کسب و کارش روخهمون سند خودش نسبت ب تمام مغازه ها خیلی کم گفتم بجز این پاساژ و ارغوان هیچکدام سند ندارن و دوبرابر قیمت من رو زدن یک معامله بی دردسر و با خیالی راحت صاحب مغازه با پول یه ماشین ایرانی ایرانخودرو با تشکر از دیوار
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.